måndag 23 mars 2015

Welcome to my photoblog!

[Svensk text hittar du i kommentarsfältet]

Here's everything you need to know about it:
 

Who?

I'm Ove Lillas, born in 1971, a trained photographer although working mostly with graphic design within my own company Crealio Design.
 

Where?

I live in Nykarleby on the west coast of Finland. Most photos will be taken in this area, but occasionally I'll publish photos from trips to other areas of Finland and other countries around the world.
 

Why?

Every now and then I upload photos on Crealio Design's facebook page but here I concentrate more on the photography aspect and less on the company image aspect of it. You'll find more facts, more stories and more personal thoughts. And more photos.
 

This is me with a flash pointing straight at my face and the Aurora Borealis as a backdrop.


1 kommentar:

  1. PÅ SVENSKA:

    Välkommen till min fotoblogg! Här är allt du behöver veta om den:

    VEM? Jag heter Ove Lillas, född 1971, utbildad fotograf även om jag mest jobbar med grafisk design i mitt eget företag Crealio Design.

    VAR? Jag bor i Nykarleby på den finländska västkusten. De flesta foton på den här bloggen är tagna i det här området men då och då publicerar jag även bilder från resor till andra delar av Finland och andra länder i världen.

    VARFÖR? Jag laddar upp foton på Crealio Designs facebooksida då och då, men här på bloggen behöver jag inte ta hänsyn till företagets image. Här får du mera fakta, fler historier och fler personliga reflektioner. – Och fler foton!

    SvaraRadera